Ugrás a fő tartalomhoz

Bosch

Bosch

A Bosch vezető nemzetközi vállalat, amely termékeivel, szolgáltatásaival, technológiáival és jövőképével befolyásolja az emberi tevékenységek többségét. A vállalat fő célja, hogy innovatív megközelítéssel összekapcsolt életet teremtsen.

Több mint 120 év tapasztalat

A Bosch története 1886-ban kezdődött, amikor Robert Bosch megalapította a "Finommechanikai és Elektronikai Műhelyt" Stuttgartban, Németországban. Megrendelésekből nem volt hiány, és a vállalat fokozatosan növekedett. A vállalat főmérnöke, Gottlob Honold már 1902-ben előállt egy forradalmi ötlettel (a nagyfeszültségű rendszer, mágneses-elektromos gyújtás gyújtógyertyával), amely híressé tette a vállalatot. Fokozatosan egyre több innovatív ötlettel bővült, és a vállalat megerősítette pozícióját a piacon. Bár a vállalat fejlődését keményen megviselte a két világháború, amely többek között nemzetközi telephelyeinek elvesztésével járt, fokozatosan újraépítette pozícióját.

Diverzifikáció

Az 1950-es évektől kezdve az áruk iránti kereslet nőtt, a termelés és a foglalkoztatottak száma pedig ugrásszerűen emelkedett. A vállalat növekedése olyan hatalmas volt, hogy szükségessé vált a különböző részlegek szétválasztása és önálló irányítása. A Bosch átalakulása mintegy húsz évig tartott. Globális vállalattá vált, diverzifikált csoporttá, önállóan irányított részlegekkel. Az autóiparból a mobil hidraulikus rendszerek, az orvosi elektronika, a rádiótechnika, az integrált rendszerek, a távközlés és más területek felé is terjeszkedett. A házon belüli kutatás és fejlesztés szerves részévé vált.

Nyitott a lehetőségekre

A vasfüggöny leomlása után a Bosch megragadta a lehetőséget, és az 1990-es években 13 volt keleti blokkbeli országban hozott létre leányvállalatokat. Fokozatosan meghonosodott az ázsiai piacokon is. 2000 után a vállalat ráugrott az internet és a mesterséges intelligencia hullámára, és az intelligens otthonok, az intelligens városok, az intelligens kommunikáció és az automatizált folyamatok területére terjeszkedett. Ma a Bosch-csoport világszerte több mint 420 000 embert foglalkoztat (ebből 85 000-et a kutatásban) 468 helyszínen, mintegy 60 országban. A vállalat 88,2 milliárd eurós forgalommal büszkélkedhet.

Bosch a Cseh Köztársaságban

A Bosch 1991 óta működik a Cseh Köztársaságban, az ország 8 városában mintegy 8000 alkalmazottat foglalkoztat (900 alkalmazottat foglalkoztat a kutatás-fejlesztés területén). A Cseh Köztársaságban a fő érdeklődési területek a mobilitás, a háztartás, a kereskedelem és az ipar. Különösen a háztartásoknak kínál tökéletes termékeket és technológiákat kerti szerszámok, fűtés és melegvíz, háztartási gépek és barkácsgépek formájában.

Elszámoltathatósági és fenntarthatósági stratégiák

A társadalmi hatásainak tudatában a Bosch a precíziós technológiák, termékek és szolgáltatások mellett a kultúra, a társadalmi élet, az emberi jogok, a sokszínűség és természetesen a környezetvédelem előmozdítására is összpontosít. Célja ebben a szociális értelemben az emberek életminőségének javítása, valamint a jelen és a jövő nemzedékek megélhetésének biztosítása. Figyelmet fordít a megújuló energiákra, a működési biztonságra és a környezetbarát termelési eszközökre. Céljait világosan és konkrétan fogalmazza meg. 

 
 

 

Sorozat a fürdőszobájához

Sorozat az Ön háza és kertje számára

Nejširší nabídka skladem
A vásárláshoz tanácsot adunk

Nem tudja, mit válasszon? Semmi gond! Szívesen segítünk Önnek, és ellenőrizzük, hogy az Ön által kiválasztott termékek illeszkednek-e egymáshoz, hogy ne érje meglepetés a telepítés során.

Můžete nám důvěřovat
Jövőkép és technológia

Tekintse meg a termékeket 3D-ben vagy a kiterjesztett valóságban (AR).

S nákupem vám poradíme
A legszélesebb kínálat raktáron

Mi rendelkezünk a legszélesebb szaniter készlettel. Minden árkategóriában kínálunk termékeket, beleértve a design modelleket is. Nálunk biztosan tud majd választani!

Spolupráce se zavedenými značkami
Bevált márkákkal dolgozunk együtt

A német precizitásra, az olasz eleganciára és a cseh hagyományokra támaszkodunk.

fel