Ugrás a fő tartalomhoz

Geberit

Geberit

A Geberit márkáról

geberit duofix Geberit    A Geberit márka története 1874-ig nyúlik vissza, amikor Caspar Melchior Albert Gebert megnyitotta az első vízvezeték-szerelő céget a svájci Rapperswilben.       Az első ólomszerelvényekkel ellátott, Phoenix nevű, fából készült WC-tartály forradalmi volt, és nem csak Svájcban aratott nagy sikert. Az 1930-as években a vállalat úttörő volt a műanyag alkatrészek terén a szaniteriparban, és 1952-ben is forradalmi megoldással állt elő, amikor bevezette az első, teljesen műanyag WC-tartályt.

Mára a vállalat az európai szanitertechnológiai piac vezetőjévé vált, globális jelenléttel és milliárdos nyereséggel.

A Geberitnek 35 gyártási telephelye van, ebből 6 a tengerentúlon. Több mint 50 országban 12 000 embert foglalkoztat.   A vállalat központja Svájcban található. A cseh piacon a Geberit csoport portfóliójához a Geberit, Keramag és Kolo márkák tartoznak.

A Geberit szerelési moduljait és a márka vezérlőgombjait világszerte ügyfelek milliói használják naponta. A Geberit azonban mosdócsapokat , fürdőszobabútorokat , tükröket és egyéb fürdőszobai felszereléseket is kínál az ügyfeleknek.

 

Geberit márkaértékek

A Geberit innovatív termékeivel folyamatosan javítja az emberek életminőségét. Értékei a következő pillérekre épülnek:

Innováció

A termékfejlesztés a piaci szakértelemre és a legújabb technológiákra épül. A Geberit nagy hangsúlyt fektet a minőségi és hatékonysági kutatásra és fejlesztésre. Régóta vezető pozíciót tölt be a piacon, és trendeket határoz meg a szanitertechnológia területén.

Partnerségek

A Geberit számára az ügyfelek prioritást élveznek.    Ezért megosztja velük a know-how-t, és velük együtt keresi a legjobb fürdőszobai megoldást. A vállalati kultúra a kölcsönös tiszteleten, valamint a nyílt és őszinte kommunikáción alapul.

Know-how

A Geberit minden tevékenységének középpontjában a tapasztalat és a tudás áll. A globális képzési központokban évente több tízezer higiéniai szakembert képeznek ki.

Megbízhatóság

A Geberit célja olyan tartós megoldások létrehozása, amelyek egyszerűségükkel tűnnek ki. Garantálja a termékek biztonságát és minőségét azok teljes élettartama alatt.

Életminőség

 Termékei olyan vonzó környezetet teremtenek, amelyben az emberek jól érzik magukat a fürdőszobában. Új mércét állít fel a tervezés, a kényelem és a vízgazdálkodás terén.  Ezzel hosszú távon hozzájárult a környezetvédelemhez .

                              Geberit WCGeberit odtokový žlab Geberit sprchová vanička

 

Elnyert díjak

A Geberit márka rendszeresen nyer nemzetközi díjakat a formatervezésért és az innovatív megoldásokért.

ocenění geberit

 

Tervezők

Geberit designers

 

Christoph Behling

Christoph Behling Genfben született és Németországban nőtt fel, ipari formatervezést tanult a stuttgarti Képzőművészeti Akadémián Richard Sapper tanítványaként. 2006 óta tervez termékeket a Geberit számára.

Ma Európa legelismertebb ipari formatervezői közé tartozik. Munkáit többszörösen díjazták nemzetközi szinten.

 

 

geberit

Antonio Citterio

 Antonio Citterio 1950-ben született Médában. Olasz építész, bútortervező és ipari formatervező. Milánóban él és dolgozik.

&Antonio Citterio jelenleg olyan vállalatokkal dolgozik az ipari formatervezés területén, mint az Ansorg, Arclinea, AXOR, Hansgrohe, B B Italia, Flexform, Flos, Hermès, Iittala, Kartell, Maxalto, Sanitec (Geberit Group), Technogym és Vitra.

S nákupem vám poradíme
A legszélesebb kínálat raktáron

Mi rendelkezünk a legszélesebb szaniter készlettel. Minden árkategóriában kínálunk termékeket, beleértve a design modelleket is. Nálunk biztosan tud majd választani!

Můžete nám důvěřovat
Jövőkép és technológia

Tekintse meg a termékeket 3D-ben vagy a kiterjesztett valóságban (AR).

Spolupráce se zavedenými značkami
Bevált márkákkal dolgozunk együtt

A német precizitásra, az olasz eleganciára és a cseh hagyományokra támaszkodunk.

Nejširší nabídka skladem
A vásárláshoz tanácsot adunk

Nem tudja, mit válasszon? Semmi gond! Szívesen segítünk Önnek, és ellenőrizzük, hogy az Ön által kiválasztott termékek illeszkednek-e egymáshoz, hogy ne érje meglepetés a telepítés során.

fel